óráink

Zumba®



A Zumba® vérpezsdítő, minden testrészt megmozgató, forró latin ritmusokkal, széles körű világtáncokkal tarkított fitness program. Zene, ritmus, tánc, alakformálás, vidámság, egy jó csapat, stressz-oldás és sok-sok pozitív energia…

tovább...

Spinning


A Spinning egy zenére, edzői vezetéssel, csoportosan végzett teremkerékpározási tréning. Egy szabványosított, jól követhető, zenés óra rögzített Spinning kerékpáron.

tovább...

Zsírégető


Közepes intenzitású aerob óratípus, a folyamatos mozgás a hangsúlyos ennél az edzésformánál. A pulzusszám az egész edzés alatt közepesen magas tartományban van, ezzel biztosítva a zsírégető hatást.  
Nem koreografált óratípus, ezért könnyen követhető az óra menete, így kezdőknek is ajánlott. 
 

tovább...

Funkcionális step


A funkcionális step az egyik legkomplexszebb óra típus, amivel volt szerencsém eddigi pályafutásom alatt találkozni. Pont ezért gondoltam, hogy terjesztem tovább és igyekszem mindenkivel megszerettetni, aki élvezi a saját testsúlyos edzéseket.
Az óra természetesen bemelegítéssel kezdődik, mely után egy 8-10 perces blokk következik, amely a step padon történő cardio, erősítő és core izomzatot fejlesztő feladatokból lesz egy válogatás, hiszen az óra legizgalmasabb része is ezek koreográfiába fűzésétől válik ezután izgalmassá. Egy erős finálé végeztével pedig egy teljes testnyújtással tesszük teljessé az órát.
 
Mindenkinek ajánlom, aki szeretne 60 percre kiszakadni a mindennapok nehézségeiből, miközben egy teljes testet átmozgató, erősítő, és nem utolsó sorban állóképességet fejlesztő órán tölti hasznosan az idejét.
 

tovább...

Pilates

A Pilates egy egész testet átmozgató tréning, amely fejleszti az egyensúlyérzéket, növeli az izületi mozgékonyságot, szálkás izomzatot formál, miközben nyújtja azt. A Pilates torna alapját képezik a mély és nyugodt légzés, a szépen kivitelezett és lassan végrehajtott gyakorlatok, a koncentráció, a testünkre való összpontosítás. A Pilates módszer az erőközpont (mélyizmok) megerősítése után belülről kifelé erősíti az izomzatot.A Pilates tudatosan az emberi testfelépítéshez alkalmazkodó mozdulatok folyamatos sora.Lényege és sikere a pontosságában rejlik. Pilates a módszerének a Contrology-testkontroll-elnevezést adta, éppen azért, mert az ellenőrzött mozdulatok pontos végrehajtásával elkerülhetjük a sérüléseket, miközben kifejlődik testtudatunk, erősebb, rugalmasabb lesz testünk izomzata.

Óratípus: 
egyfajta átmenetet képez a nyugati és a keleti mozgáskultúra között, ötvözve a keleti jóga jótékony hatásmechanizmusát a nyugati, kissé erőteljesebb, dinamikusabb mozgásritmikával

Hogy épül fel az óra?
alapos bemelegítést követően, az óra nagy részén a szőnyegen dolgozunk és  a teljes test átmozgatására kerül sor és a végén levezetéssel zárjuk. Az órán kis és nagy labdát, pilates karikát is szoktunk használni.

Erősség:
Közepes /Erős / Kezdő szint

Kinek ajánlott?
Ezek a gyakorlatok nem csak egészséges, fitt embereknek, de túlsúllyal küszködőknek, reumás és izületi betegségekben szenvedőknek, hát, váll, nyak panaszokkal küzdőknek is ajánlottak. Mindenkinek akinek fontos az egészséges test és lélek harmóniájának megteremtése. Nincsenek benne kicsavart testhelyzetek, nincs benne semmilyen ugrálás, nem terheli az izületeket, a gerincet, mindenki által könnyedén elsajátítható gyakorlatok.


 

tovább...

Funkcionális Training

A funkcionális edzés lényege, hogy nem külön izomcsoportokra helyezi a hangsúlyt, hanem összetettebb gyakorlatokkal, egyszerre mindig több izomcsoportot dolgoztat meg.
A mindennapi élet mozgásait használjuk -  guggolások, emelések, húzó és toló mozgások. Megdolgoztatjuk a core izmokat, a keringési rendszerünket, állóképességet fejlesztünk.

Sokféle eszközt használunk: TRX, Kettlebell, medicinlabda, kézi súlyzó, gumiszalag, zsámoly, agility létra, instabil eszközök, FitBall, stb. 

tovább...

Step


Az óra 10-15 perces intenzív bemelegítéssel indul, majd nyújtással elő készítjük a foglalkoztatásra kerülő izomcsoportokat.
Ezután következik 35-40 percben az egész testre kiterjedően, a nagy izomcsoportok foglalkoztatásával a fejlesztő program step pad segítségével.
Az órán kitérünk a kényes területek lefaragására is.
 

tovább...

Spinracing

A spinracing egy kreatív, csoportos, zenés kerékpáros kardió edzésprogram. Az egész testet átmozgatja. A tekerés, az ellenállás mellett karhajlításokkal a felsőtest izmait is fejleszti, a váll- és karizmokat is erősíti.
 

tovább...

Zumba kids

Hogy mire jó a zumba kids? 

tovább...

Köredzés

Munka és teljes pihenős szakaszok váltják egymást az óra alatt. Előnye, hogy eltérő kondíciójú emberek is végezhetik egyszerre. A köredzés állomásait különböző jellegű gyakorlatokból állítjuk össze.
 

tovább...

Cross training

Az edzéseink alapvető felépítése...

tovább...