óráink

Zumba®



A Zumba® vérpezsdítő, minden testrészt megmozgató, forró latin ritmusokkal, széles körű világtáncokkal tarkított fitness program. Zene, ritmus, tánc, alakformálás, vidámság, egy jó csapat, stressz-oldás és sok-sok pozitív energia…

tovább...

Spinning


A Spinning egy zenére, edzői vezetéssel, csoportosan végzett teremkerékpározási tréning. Egy szabványosított, jól követhető, zenés óra rögzített Spinning kerékpáron.

tovább...

Zsírégető


Közepes intenzitású aerob óratípus, a folyamatos mozgás a hangsúlyos ennél az edzésformánál. A pulzusszám az egész edzés alatt közepesen magas tartományban van, ezzel biztosítva a zsírégető hatást.  
Nem koreografált óratípus, ezért könnyen követhető az óra menete, így kezdőknek is ajánlott. 
 

tovább...

Pilates

A Pilates egy egész testet átmozgató tréning, amely fejleszti az egyensúlyérzéket, növeli az izületi mozgékonyságot, szálkás izomzatot formál, miközben nyújtja azt. A Pilates torna alapját képezik a mély és nyugodt légzés, a szépen kivitelezett és lassan végrehajtott gyakorlatok, a koncentráció, a testünkre való összpontosítás. A Pilates módszer az erőközpont (mélyizmok) megerősítése után belülről kifelé erősíti az izomzatot.A Pilates tudatosan az emberi testfelépítéshez alkalmazkodó mozdulatok folyamatos sora.Lényege és sikere a pontosságában rejlik. Pilates a módszerének a Contrology-testkontroll-elnevezést adta, éppen azért, mert az ellenőrzött mozdulatok pontos végrehajtásával elkerülhetjük a sérüléseket, miközben kifejlődik testtudatunk, erősebb, rugalmasabb lesz testünk izomzata.

Óratípus: 
egyfajta átmenetet képez a nyugati és a keleti mozgáskultúra között, ötvözve a keleti jóga jótékony hatásmechanizmusát a nyugati, kissé erőteljesebb, dinamikusabb mozgásritmikával

Hogy épül fel az óra?
alapos bemelegítést követően, az óra nagy részén a szőnyegen dolgozunk és  a teljes test átmozgatására kerül sor és a végén levezetéssel zárjuk. Az órán kis és nagy labdát, pilates karikát is szoktunk használni.

Erősség:
Közepes /Erős / Kezdő szint

Kinek ajánlott?
Ezek a gyakorlatok nem csak egészséges, fitt embereknek, de túlsúllyal küszködőknek, reumás és izületi betegségekben szenvedőknek, hát, váll, nyak panaszokkal küzdőknek is ajánlottak. Mindenkinek akinek fontos az egészséges test és lélek harmóniájának megteremtése. Nincsenek benne kicsavart testhelyzetek, nincs benne semmilyen ugrálás, nem terheli az izületeket, a gerincet, mindenki által könnyedén elsajátítható gyakorlatok.


 

tovább...

Spinracing

A spinracing egy kreatív, csoportos, zenés kerékpáros kardió edzésprogram. Az egész testet átmozgatja. A tekerés, az ellenállás mellett karhajlításokkal a felsőtest izmait is fejleszti, a váll- és karizmokat is erősíti.
 

tovább...

Zumba kids

Hogy mire jó a zumba kids? 

tovább...

Köredzés

Munka és teljes pihenős szakaszok váltják egymást az óra alatt. Előnye, hogy eltérő kondíciójú emberek is végezhetik egyszerre. A köredzés állomásait különböző jellegű gyakorlatokból állítjuk össze.
 

tovább...

Cross training

Az edzéseink alapvető felépítése...

tovább...

HOT IRON

  1. Hot Iron – A zsírégető edzés


A Hot Iron Németországból származik, s annak ellenére, hogy még csak közel egy évtizedes múlttal rendelkezik, mára már az egyik legnépszerűbb zsírégető módszerként tartják számon. 
 

tovább...

Sír a zsir alakformáló

A sír a zsír edzés interval jellegű alakformáló óra!

tovább...

Nyújtás-ellazulás-relaxáció

Az órát bárkinek ajánlom kortól és nemtől is függetlenül.

Az óra az ellazulásról szól, az ízületi mozgékonyság fejlesztéséről, majdpedig az óra vége relaxáció jellegűen záródik.

tovább...

Baba-Mama torna



A Baba-Mama torna egy remek közös program Mamának és Babának.
Elsősorban azért, mert nem kell senkinek sem vigyázni a babára, míg anyuka tornázik.
Sokan azt gondolják, hogy a Baba-Mama torna azt jelenti, hogy a gyermekeket tornáztatjuk, vagy hogy a gyermekekkel tornázunk. Nálunk ez nem így van, itt anyuka tornázik és a gyermeke ott van mellette végig. A gyermekeknek játékokat szoktak hozni a szülők és így kisebb fajta "játszóház" alakul a csemetéknek.
valamint:
A gyerekek, már egészen kis korukban megismerkednek a rendszeres mozgással, ha most még csak megfigyelőként is és jó előkészítő a közösséghez szoktatáshoz is.
Az anyukák is társaságban vannak, az órák után remek alkalmuk van a gyermekekkel kapcsolatos problémájuk megbeszélésére, vélemények kicserélésére.
Hivatalosan 12 hetes kortól lehet jönni a picikkel, ha anyukával minden rendben van.