óráink

ZUMBA®



ZUMBA

Azt hiszem egyértelműen kijelenthetjük, hogy az elmúlt évek legnagyobb slágere az edzéstipusok között: a Zumba, mert: - egy nagyszerű dinamikus edzés - magas a kalória felhasználás - könnyű, nem félelmetes a tanulói környezet - fogyást elősegítő - pozitiv önkép megfelelő - s nem utolsó sorban ez egy bújtatott edzés

Maga a zumba szó a kolumbiai szlengből származik, mely szórakozást, gyors mozgást, más szlengben bulit, pörgést jelent, és tökéletesen ráillik erre a fitneszirányzatra. A Zumba órákra a legjellemzőbb: a pörgős zene, latin tánclépések, mosolygós arcok, csillogó szemek, s ahol egy hatalmas latin party és a hatékony alakformálás keveredik tökéletes harmóniában. Az évek során rengetegen megszerették, olyanok is elmennek az órákra, akik eddig nem kifejezetten voltak a mozgás jeles képviselői. A Zumba nagyrészt latin zenékre épül. A salsa, merengue, cumbia, flamenco, hastánc, afrikai táncok, pop, tango és hip-hop alapelemeit tartalmazzák a koreográfiák, amelyeket mindenki könnyen magáévá tehet. Ezeknek a ritmusát és alaplépéseit illesztjük az órák anyagába, ahol nem a szabályos mozdulatok a lényegesek, hanem az érzés. Az, hogy kihozd magadból a legjobb, legtáncosabb, legszenvedélyesebb éned, és közben még el is sajátíthatsz néhány új lépést, aminek jó hasznát veheted egy-egy buli alkalmával is. A Zumba® program hatékony, innovatív, élénkítő, és mindenkinek szól. Egyszerre tartalmaz táncos és aerobik alapokat. Hatékonyságát egyrészt éppen ez az egyesítés jelenti, hiszen a gyors és lassú ritmusok, illetve a táncos és a koreográfiákba rejtett aerobic mozdulatok kombinációjának köszönhetően erősíti és formálja a testet.
Ha eddig még nem tanultál táncot, de mindig is vonzott ez a világ, akkor itt a helyed!
Gyere és próbáld ki, csatlakozz TE is!
Légy a Zumba® szerelmese!
Ne feledd, itt mindenki mosolyog! :)))

Cross Training

A cross tréning -más néven köredzés- olyan nagy intenzitású funkcionális (átfogó) edzésmódszer, amely több sportág mozgásanyagát felhasználva fejleszti a különböző képességeinket, mint például állóképesség, erő, gyorsaság, koordináció, hajlékonyság. A különböző mozgásformák mixelésével igen hatékony edzéshatást érhetünk el. Számtalan eszköz és gyakorlat készlettel dolgozik, amelyet állandóan variál. Nincs két egyforma óra, mert a lehetőségek kimeríthetetlenek. Dolgozhatunk saját testsúllyal, vagy különböző eszközökkel, mint például trx, tárcsás rúd, ugráló,- és gumi kötél, fitball labda, step dobogó, kézi súlyzók, kettlebell, stb., de már léteznek speciális, direkt erre az óratípusra kifejlesztett eszközök is (létra, kötél, bosu, stb.). Az óra menetének az edző tudása, kreativitása és az eszközök fajtája szabnak határt.
Az edzésprogram különböző jellegű gyakorlatokból áll, melyeket meghatározott állomásokon és eszközökkel, adott intenzitással és ismétlésszámmal, előre megbeszélt ideig és pihenőidővel hajtunk végre csoportosan. Nem a zene ütemére történik a végrehajtás, hanem mindenki a saját tempójában dolgozik. Ezért kezdők és haladók egyaránt járhatnak korosztálytól függetlenül. Természetesen a hatékonyabb edzés érdekében fontos a minél gyorsabb végrehajtás, de ez sosem mehet a minőség, azaz a kivitelezés (szabályos végrehajtás) rovására.
 Az óra menete úgy néz ki, hogy van egy alapos bemelegítés (kb. 10 perc) az óra elején melyet egy 2 perces saját testsúlyos cardio gyakorlat követ (pulzusemelés). Ezalatt mutatjuk meg, hogy melyik állomáson mit kell csinálni. Az állomások száma a létszámtól is függ, de minden órán minimum 8 állomás van. Egy adott állomáson 40 mp-ig kell dogoznod teljes erőbedobással, szabályos végrehajtással, majd 20 mp. teljes pihenő következik. Ezt megcsináljuk még egyszer, hogy biztosabban elsajátítsd a pontos végrehajtást, majd a következő 20 mp-es pihenő alatt megyünk át a következő állomásra ahol jön egy újabb gyakorlat, egy újabb eszközzel. Így megyünk végig mind a 8 állomáson, majd két perces pihenő után ismét megcsináljuk kétszer a teljes kört, de már minden pihenő idő alatt továbbmegyünk a következő állomásra. Az óra végén hasazunk és nyújtunk.
Legyél akár kezdő, akár profi gyere el bátran, mert biztosan kellően elfáradva távozol.☻
 

TRX

Funkcionális Training

Változatos, köredzésre épülő, magas intenzitású edzésforma, ahol a lehető legszélesebb eszköz- és mozgástartományból válogatva egyszerre fejlesztünk minden fizikai- és számos mentális képességet.
Az órák változatosak, nincs két ugyanolyan edzés.
A fő cél a természetes mozgásokra épülő feladatok alkalmazása, helyes kivitelezése, valamint a törzserő központi szerepének fejlesztése.
A saját testsúllyal végzett gyakorlatok mellett, gyakran használunk különféle edzéseszközöket is, úgymint: TRX, kézi súlyok, fitball, kettlebell.
Ha fogyni szeretnél, vagy életed legjobb formájába kerülni, akkor köztünk a helyed. Tónusos izmok, feszes formák, atletikus testalkat.
em ígérjük, hogy könnyű lesz, de cserébe nagyon hatékony és élvezetes.
Ha szívesen feszegetnéd a határaidat, akkor ez a legmegfelelőbb edzésforma a számodra!

Kangoo

A speciális rugós talpú cipőben végzett edzés növeli a koordinációt és az egyensúlyérzéket, segít levezetni a stresszt, miközben óvja az ízületeket. 
Magas intenzitású edzés, egyedülálló, izgalmas, koreografált óratípus.

Alakformáló

Az óra típusa magába foglalja azokat az erő- állóképességet fejlesztő gyakorlatokat melyekkel a test teljes átmozgatása valósítható meg. Az óra 10 perces intenzív bemelegítéssel indul. Ezután következik 35-40 percben az egész testre kiterjedően a nagy izomcsoportok foglalkoztatása. A gyakorlatokhoz különböző segédeszközöket használunk (fitt-ball, soft-ball, gumi kötél, step pad).
Az óra végén a nyújtás sem maradhat el.

Pilates

A pilates torna segít az izomzat feszesebbé tételében és a karcsúság megőrzésében, a törzsizomzat stabilizálásában. A gyakorlatok fokozatosan egymásra épülő feladatokból állnak, elősegítik az izomzat harmónikus egységként történő működését. A pilates egy speciális légzéstechnikát is magába foglal, amely remek feszültség csökkentő ,stresszoldó hatású, továbbá alkalmazásával megnövelhető a szervezet oxigénellátása és fokozható a fizikai teljesítmény is.

Thai box

Super Body

(ALAKFORMÁLÓ ÓRA)
 Ezen az órán a tónusos, feszes izomzat elérése érdekében végzünk különböző  (egyszerű és összetett) gyakorlatokat. Emellett a mély izmokat is átdolgoztatjuk .
 Az izomrostok közötti zsírégetés érdekében az óra első felében általában dinamikusabb gyakorlatokat alkalmazunk-természetesen szökdelés és koreográfia nélkül- különböző eszközökkel (súlyzó, szalag, labda, pad, stb.), vagy anélkül. Ezek általában összetett gyakorlatok, azaz egy gyakorlaton belül több izomcsoportot is  megmozgatunk.
Az óra második felében olyan gyakorlatokat végzünk, melyekkel a szálkás izomtónus érhető el, különös figyelmet fordítva a problémásabb testrészekre (has, hát, combizmok, farizom, derék, stb.) Itt főleg egyszerű gyakorlatokat alkalmazok, vagyis az egyes izomcsoportok külön-külön való foglalkoztatására törekszem.
Mivel ezen az órán egyesítjük a zsírégetést és a szálkásítást, a SUPER BODY sokkal hatékonyabb, élvezetesebb, lendületesebb, változatosabb és erősebb óra, mint egy hagyományos alakformáló. Ennek ellenére azok is kipróbálhatják, akik még esetleg soha nem vettek részt ehhez hasonló órán, hisz számukra kisebb terheléseket, könnyített testhelyzetben végrehajtott gyakorlatokat ajánlunk. Akik pedig már „öreg rókák”☺ a hagyományos alakformálás területén, kifejezetten élvezni fogják, hogy ismét eggyel magasabb szintre léphetnek.
Ajánljuk tehát mindenkinek (kezdőknek és haladóknak egyaránt), akik szeretnének arányos, feszes (tónusos), vékonyabb testalkatot, de még félnek bemenni, egy „zúzós” ☻ órára (Hot Iron, Tae-Bo, Spinning, TRX,  Kangoo, stb.). Ezekre hihetetlen jó felkészítő.
 

Spinning

A Spinning program bármilyen edzettségi szint esetén alkalmazható.
Lehetsz kezdő, vagy tekerhetsz évek óta mindenképp sikeresen fogod teljesíteni az órát.
A Spinning edzés a legösszetettebb terem kerékpáros edzés, melynél fontos a test-elme kapcsolata, a fokozatosság.
A Spinning program két alapvető terepformát használ: sík és dombos terepet.
Ezeket az ellenállás állításával tudjuk szimulálni.
Ülő és álló pozícióban kerekezhetünk.
A nyeregben eltöltött idő biztosítja az egészség és az állóképesség magasabb szintjének eléréséhez szükséges tapasztalati és kondícióbeli alapot.
 

Spinracing

Egy egész testet átmozgató csoportos kerékpáros óra. Magas intenzitású cakdió edzés. A hangsúly a kontrollált feladatokon van az edzés közben tudatosan irányítjuk a légzést, intenzitást, magát a testet és még a tudatot is.

Intervall

Ezen az órán tervszerűen szakaszokra bontjuk az órát, terhelési és pihenőidőkre.
A pihenő szakasz mindig aktív pihenés, tehát a mozgást nem hagyjuk abba teljesen erre az időintervallumra, csak kisebb intenzitással folytatjuk tovább a következő terhelésig. Az órán a sajáttestsúlyos gyakorlatoké a főszerep. Ha ugyanis a fogyás, a szálkásítás, valamint erőnlétünk növelése a célunk, a saját testsúlyos edzés lesz a tökéletes választás. A legnagyobb előnye az, hogy saját testsúlyunknak köszönhetően óriási terhelést kap szervezetünk, ami azért különösen jó, mert így arra használhatjuk a testünket, amire kitalálták. A teljes testsúlyos edzés ezen felül fokozatosan megerősíti az inakat és az ízületeket is, ezáltal megelőzhetjük a fájdalmakat, különös tekintettel az ízületi forrásból fakadó kellemetlenségeket.

Ha szereted feszegetni a határaidat, vagy egy kemény zsírégető órára vágysz, gyere és próbáld ki!

Köredzés

A köredzés kombinálja az erősítő és az állóképesség javító gyakorlatokat. Munka és teljes pihenős szakaszok váltják egymást. Minden óra sajátosságát az eszközválasztás határozza meg. A köredzés előnye, hogy eltérő kondíciójú emberek is végezhetik egyszerre. A köredzés állomásait különböző jellegű gyakorlatokból állíthatjuk össze, amelyeket előre meghatározott állomásokon, meghatározott ideig végzünk.

M.A.X. Training

A M.A.X. egy nagyon intenzív, intervall jellegű, atlétikus, állóképesség fejlesztő tréning. Az egész testet átmozgatjuk  vele mindössze 30 perc alatt. Nagyon magas kalóriafelhasználást, gyors állóképesség  javulást és erő növekedést, érhetünk el a hatására.
Szívesen ajánlom azoknak, akik nem szeretik a bonyolult, koreografált órákat, vagy akiknek kiegészítésre van szüksége ,egy kötöttebb sport mellé. Valamint azoknak ,akik szeretik a pörgést és egy remek csapat tagjává akarnak válni.

Egy hónapon keresztül végzünk egy blokkot, azaz mindig tudod mire számíthatsz az órán, hiszen egy hónap alatt már elsajátítod a nagyon egyszerű „koreográfiát”, ami itt kihívás az nem a lépések megtanulása lesz, hanem a helyes precíz kivitelezés, és a tempó felvétele !
Az órát a 30 perces M.A.X. blokk után még kiegészítem egy kis extra hasizom edzéssel, majd nagy hangsúlyt fektetünk a nyújtásra, hiszen a nyújtás éppen olyan fontos az izmainknak, mint maga az edzés szakasz. 
Amire szükséged lesz az egy törölköző, víz, és kitartásod .

 

Full Body

Egy intenzív, egész testet átmozgató óra, mely erőnlétet, koordinációt és állóképességet fejlesztő elemekből épül fel.
Minden órán van egy kiemelt gyakorlat, amelyet felváltva mindig csak egy ember végez, míg a többiek közösen dolgoznak egy másik gyakorlattal. Minden órán más-más gyakorlatokkal találkozhatsz, ezáltal változatos módon fejlesztheted magad.
Ha szereted feszegetni a határaidat, vagy egy kemény zsírégető órára vágysz, gyere és próbáld ki!

Funkcionális Training (with Baby)

FUNKCIONÁLIS TRAINING WITH BABY 

Épp nincs, aki vigyázzon gyermekedre, de Te nagyon szeretnél lemenni az edzőterembe? Hozd őt is magaddal! 
Akár babakocsiban, akár a hordozóban van, kíváncsian fogja figyelni, hogy mit is csinálsz.
Hozzatok 1-2 játékot, de akár együtt is edzhettek és már le is kötöttük a figyelmét.
Minden anya-apa vágya, hogy kiegyensúlyozott legyen és példát mutathasson gyermekének. 
Te is törekedj arra, hogy gyermeked egy sportszerető, jó példát láthasson! 
Ez nem azt jelenti, hogy minden nap menj edzőterembe, csupán azt tedd, ami jólesik, amely mozgásforma örömmel tölt el. 
Ha gyermeked is ezt látja majd, követni fog és számára is élvezet lesz a testmozgás és így az egészséges életmód is.